Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohybová příprava začínajích hráčů a hráček basketbalu
Vorlová, Barbora ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kaplan, Aleš (oponent)
Název: Pohybová příprava začínajících hráčů a hráček basketbalu Cíle: Cílem této bakalářské práce je zpracování literatury vázané k problematice pohybové přípravy začínajících hráčů a hráček basketbalu, následně zjistit názory respondentů pomocí on-line dotazníkového šetření a získat tak ucelený pohled na tuto problematiku. Metody: Šetření proběhlo dotazníkovou metodou v on-line podobě prostřednictvím internetu. Výsledky: Prostřednictvím dotazníkového šetření jsem zjistila názory 47 českých trenérů dětí a mládeže, které jsem srovnala s odbornou literaturou a došla k následujícím výsledkům - nejvhodnějším věkem pro začátek basketbalové docházky je věk 8-10 let, nejlepší cestou k dosažení kvalitního a dlouhotrvajícího sportovního výkonu je cesta tréninku odpovídajícímu vývoji za dodržování zásad všestrannosti a postupného zatěžování, hlavní důvody ukončení basketbalového působení ve věku 10-15 se jeví zájem o jiné koníčky, ve věku 15-20 let se jedná o tlak na výkon, jiné zájmy a zdravotní problémy, což může úzce souviset s tréninkem rané specializace. Klíčová slova: basketbal, pohybová příprava, mládež, raná specializace, trénink, dotazník.
Základní krok v akrobatickém rokenrolu u dětí mladšího školního věku
Schreková, Barbora ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Pinkavová, Monika (oponent)
Název: Základní krok v akrobatickém rokenrolu u dětí mladšího školního věku Cíle: Cílem práce je sjednocení požadavků na provedení základního kroku a následné doporučení nezbytných cvičení pro jeho správné provedení. Zároveň analyzuje celkovou situaci z hlediska dalšího vývoje a hodnocení u nás i ve světě. Bakalářská práce je zaměřena na období mladšího školního věku dětí. Metody: Výzkum byl proveden formou strukturovaného rozhovoru. Výzkumný soubor tvořila pětice trenérů akrobatického rokenrolu. Výsledky: Na základě prostudované literatury a získaných informací prostřednictvím rozhovorů jsem usoudila, že základní krok je z hlediska nácviku dlouhodobou záležitostí a díky nedostatečnému popisu v pravidlech akrobatického rokenrolu je jeho vyučování zcela rozdílné, stejně jako jeho hodnocení. Proto jsem navrhla jednotný popis provedení základního kroku a cvičení nezbytná pro jeho provedení. Klíčová slova: Akrobatický rokenrol, pohybová příprava, základní krok
Základní krok v akrobatickém rokenrolu u dětí mladšího školního věku
Schreková, Barbora ; Holá, Iveta (vedoucí práce) ; Pinkavová, Monika (oponent)
Název: Základní krok v akrobatickém rokenrolu u dětí mladšího školního věku Cíle: Cílem práce je sjednocení požadavků na provedení základního kroku a následné doporučení nezbytných cvičení pro jeho správné provedení. Zároveň analyzuje celkovou situaci z hlediska dalšího vývoje a hodnocení u nás i ve světě. Bakalářská práce je zaměřena na období mladšího školního věku dětí. Metody: Výzkum byl proveden formou strukturovaného rozhovoru. Výzkumný soubor tvořila pětice trenérů akrobatického rokenrolu. Výsledky: Na základě prostudované literatury a získaných informací prostřednictvím rozhovorů jsem usoudila, že základní krok je z hlediska nácviku dlouhodobou záležitostí a díky nedostatečnému popisu v pravidlech akrobatického rokenrolu je jeho vyučování zcela rozdílné, stejně jako jeho hodnocení. Proto jsem navrhla jednotný popis provedení základního kroku a cvičení nezbytná pro jeho provedení. Klíčová slova: Akrobatický rokenrol, pohybová příprava, základní krok

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.